Monday, March 21, 2011

waaaaa.. aku dah mula mok terbatuk2 tok.. 2 kali dah aku maen ujan.. skali kat tingkap kat umah duduk atas bumbung.. ya bruk nya.. haha.. then, rehat tok tek ku maen ujan ngan fahim.. adohaii.. x suka ku batok oiii.. merinsak ilak lak.. xpa, ada ubat.. haha.. ng bna bha.. ada ubat.. nak ka paloi2 jak dimaen aku tek.. firstly, ku maen step kasut ngan im.. tang ada jak im ngepong aku.. aku apa gk.. selamatkan kasut aku dr kotor .. haha.. cm maenan miak kecik jak.. dah lah maen tgh padang ( x lah tgh ilak, sdang2) . then, alu ada idea im tok nyuruh ku jalan pusing padang ya.. ahhaa.. kotan ku sowt ritok, ku on jak.. im mbak motor, aku mbak kereta.. alu byk mata2 ngga mekorg.. haha! paloi lu jak keja.. tang ada jak gk mek 2 maen kat kwsn bola jaring, berdiri tgh bulatan.. aku sblh kiri, im sblh kanan.. dohh.. malu ku ditangga org..
dah lah ya.. kit palak ku tok.. tambah batok2 gk.. k lah bloggie, fatin chao dulu keyh,.. esok fatin dtg jumpa bloggie lg.. oke dear? byee... take care.. ^^