Saturday, May 7, 2011

aku kembali ! aku kembali menjadi 'isteri' orang. . hahaha. . keluarga DOMOKUN. . chantek ! haha. . aku kembali dengan khabar baik untuk hidup aku. . oh my ! sorry lah kalau sapa2 yang tak suka aku kapel dengan dya. . aku yang kapel dgn dya, bukan korang. . yeahh2. . ku sikkan sia-sia kan nya agik. . aku sik kan melayan laki laen selain nya. . so, mun mesej takorg aku sik balas, makna nya MR DOMOKUN dah melarang aku mesej an kau lah ya. . mun chat takorg sik di layan, nang MR DOMOKUN x soh lah ya. . ''mun ko nang mena setia, ko xkan blas mcg sapa2 pun asal nama ny LAKY '' haaahhh. . ya lah nya pdh kat aku tym mekorg kae semlam. . knek tok x gk dah. . kembali seperti sedia kala. . aku sayang kau ! boh lupak suma janji kita ! aku xkan curang ngan kau kedak ku molah ex2 ku dolok ! sebab aku sayang kau bha . .